همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

بغلم کن

این خُلق قلم در بغلت قافیه ریزد

بیچاره نکن شعر، تو تنها بغلم کن

من شعر بخو  انم، بنویسم، تو نباشی؟

هر جا بروم هستی همینجا بغلم کن

اینجا همه چی ساکت و بر وفق مراد است

معطل نکن این ثانیه هارا بغلم کن

هر ثانیه ام را نگذاری به خودم« وا »

تا بر لب محراب، سراپا بغلم کن

این تن به سراپای خودش پر ز گناه است

با من بکن ای دوست مدارا، بغلم کن

فردوس نخواهم به جهنم نبرندم!

اغوش تو خواهم تو الها ، بغلم کن

بین من و تو فاصله بسیار زیاد است

در هم شکن این فاصله ها را بغلم کن

صد بار به تسلیم خطا توبه شکستم

قهری بکن و بعد، تو اما بغلم کن

لبیک بگویم به سفر با ملک الموت

جان بر لب دریاست ، خدایا بغلم کن

سه شنبه ۱ تیر ۹۵ , ۱۲:۲۵ علی رحمانی پور
خیلی زیبا بود
شعرش از کیه ؟؟؟
همه شعرا رو خود بنده سرودم^_^
مفتخرم که اولین نظر رو روی شعر نورانیتون می ذارم...

طیب الله انفاسکم


عالی بود...مصراع دوم رو بیش از بقیه دوست داشتم...

چیزی که به ذهنم می رسه اینه که شما فقط نیاز دارید به زیاد شعر خوندن و شعر خوب خوندن و همچنین کمی تسلط بیشتر روی وزن که از برخی اشکالات کوچک وزنی هم پرهیز کنید...

پیشنهاد می کنم منزوی زیاد بخوانید...

امروز با شاعری صحبت می کنم که فردا باید برای گرفتن امضایش بر روی کتاب جدیدش در صف بایستم...مطمئنم :)

التماس دعا
خیلی ممنونم:) شرمنده کردید:)
بله متاسفانه تو وزن کمی مشکل هست بعد امتحانام انشالله وقت میذارم حلش میکنم:) تشکر از نقد به جاتون
سه شنبه ۱ تیر ۹۵ , ۱۳:۰۸ مرتضی تقی زاده خسرویّه
تعجیل در بیت آخر الهی آمین خخخ
:) اگ برم بغلش که خوبه.. میترسم برم جهنم
بقول فاضل : تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم ...
منم همون صحبتای آقای سهرابی :)
وای مرسی عزیزممم^__^
چون خیلی دختر خوبی هستی ونذاشتی من برم افسرده شم :دی لینک میکنم وبلاگت و 
انننقد ک گلی ما نیز لینک میکنیمتان:دی
تقدیر و تمجید رو میذارم برا کامنت بعدی :)
.
هر چند که استاد مایید، ولی باید بگم این ترکیب « همه چی»، از بار ادبی کار کم کرده! نمیدونم مشکل از منه یا از هم‌خوان نبودن لحن شعر و برخی ترکیبات این‌چنینی.
.
اون «معطل نکن» رو فک کنم باید اشتباه تلفظ کنیم تا بشه ریتم رو حفظ کرد. ینی به شکل «مَعْطَلْ» باید بخونیم. درحالیکه درستش اینه : «مُعَطَّلْ». 
.
آقا جسارتاً من معنی مصرع اول رو نفهمیدم :))) ممنون میشم اگه یه راهنمایی بفرمایید دی:
.
اون «به جهنم » توی بیت ششم، منظورتون همون اصطلاح عامیانه‌س دیگه ؟ آره؟ اگه جواب مثبته، باید بگم شاید بهتر باشه که دورش دو تا گیومه مرحمت فرمایید:)
.
واسه همه چی حق با شماس ..
مصرع اول میگه اگر در بغل تو باشم قلمم شروع نیکنه به قافیه چیدن و شعر نوشتن:)
این معنیشو الان شما گفتید دیدگاهتون چه جالب بود .. ایهام داره معنی نزدیکش اینه که اگر به بهشت نمیرم اشکال نداره ولی حداقل جهنم هم نندازینم:))) از زاویه شما دیدن هم جالبه خودم تعجب کردم:دی
مچچکر:)))
و اما تعریف و تمجید:
به به چه شعر خوبی :))
بیت پنجم و هشتم منو ذوب کردن اصن دی:
اون ایهام بیت آخر هم تو حلق دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی:))) 
.
همین دیگه؛ لذت بردم.
خدا قوت
مرسی از وقتی که گذاشتین شرمنده کردین^__^
خب اومدم چی بگم؟؟!
باید پی وی تو بدی شعر بفرستم برات دیگ خخخ
با ادرس وبم اومدم غزال اونجا نمیشه بیای؟؟!
چرا که نه:) میام به زودی زود:))
این شعره که ما دوسش داریم :)
^__^ بلهههه الهام بغلم کن؛)
وااااااای....فکر کنم این بهترین شعرت بود که تا حالا خوندم.....خییییییلی خوب بود:)......خیییییییلی:)))
وای نعیمه .. تو چقد منو ذوق زده میکنی دختر:)))))) مرسیییی
The &qotT;uotal Video Views" thing is awesome but it's always off by a few views to thousands of views. On my new channel it's off by 4,000 views and on my old channel the view count is off by 20,000 views. Please fix this!
اقا اینا دارن چی میگن؟ خخخ
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۸:۴۵ محمدرضا مهدیزاده
این شعر و خیلی دوس میدارم ؛ دومین شعری بود که ازتون خوندم عالییی:) موفق باشید
خیلی ممنوون:)اولیش چی بود؟:)
چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۰۱:۲۶ محمدرضا مهدیزاده
اولیِ اولیش تک بیت بود ٬ به آواز زیبای ...  ٬ این بود :) کامل نشده ؟
نه انقد تک بیت دارم که ناکامله دیگه ازین خیلی وقته گذشته بهش فک نکردم!:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه