همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

جوابیه به سهراب

 سهراب گفت:

 قایقی خواهم ساخت 

خواهم انداخت به اب

دور خواهم شد ازین شهر غریب



اما سهراب!

جای قایق مال تو

رفتن ان سوی دریا مال تو

ماندن و تسکین شب ها مال من

ساختن یک شهر رویا مال من

داغی خورشید دریا مال تو

سختی ایام سرما مال من

خوش خوشک رفتی برو این دیدنی ها مال تو

این همه دیباچه و اسرار دنیا مال من


تق تق تق!ایکون تشویق حضار:))عالی
بح بح مرسی من متعلق به همه شمام؛) خخخ
غزاله من اول که اسم پست جدیدتو دیدم تو پنلم، تصوری که داشتم این بود که این  جوابیه باید به صورت خود شعرای سهراب باشه. البته تصور من بود و خب من وقتی دیدم به اون سبک نیست کمی تعجب آمیخته حالم شد....
ولی قشنگ بود و یه حسی تو دلم میگفت: برو سهراب نامرد. تو برو و ما رو با این همه کاری که تو این دنیا داریم تنها بذار و اصلا هم به خودت زحمت نده که برای بهبود اوضاع کاری بکنی....خخخخخخ
خلاصه دیگه حواست باشه پس فردا جناب سهراب خواست بیاد یقه ما رو بگیره میفرستمش پیش خودت دی:
خسته نباشی و راستی من ازت اجازه گرفته بودم این طوری صمیمی حرف بزنم و مفرد استفاده کنم؟؟عایا؟؟؟
هر کس سبک خودشو داره دیگه^_^ من سعی کزدم با شعر نو جواب بدم ولی مثل خود سهراب نشد:دی
اجازه میخاد مگه؟؟ جدا؟؟ ای گستاخ دفعه اخرت باشه به من میگی تو
تو دوست جونمی عزیز دلم راحت باش:)
عههه....بدون تایید بود نظرا؟؟؟خب اگه یکی بیاد فحش بنویسه چی؟؟؟دی:
وب من اونقدا هنوز پا نگرفته کسی نمیاد که:)
الان سر بزنی به وبت یهویی میبینی این همه بازدید و سه تا نظر اضافه شده....حس خوبی داره فکر کنم. خوش به حالت دی:
جبران میکنم خخخخ
چه باحال میگفتی اون 4 میلیارد نقاشید مال تو خخخ
اگر میدونستم ۴میلیارده حتما میگفتم:)))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه