همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

دخت حوا

حاجت قلب مرا پنجره‌ها می‌دانند

شعر گفتن ز تو را چون‌که روا می‌دانند

قلب من رو به تو و مطلق دریا باز است

مردم اما چو تو را نیز خطا می‌دانند

آن‌که با کاغذ و خودکار و دلم اخت شده

تویی اما چه کنم باز خدا می‌دانند

کاش بیدار شوند فصل بهار است همان

بلبلانی که فقط اسم تو را می‌دانند

باز از میوه ممنوع دلم می‌چیدی؟

که مرا اهل دلان دخت حوا می‌‌دانند؟

چشم تا باز کنم من رخ ماهت بینم

دیدن عکس تو را دید خطا می‌دانند

به گمانم که دگر وقت ظهور است ولی

دیگران شعر مرا شکل دعا می‌دانند

به به :)
:)))) نوش جان
بح بح
:)) شماهم نوش جانتون
اللهم عجل لولیک الفرج
الهی امین:)
غزاله جدی نمیفهمم چطوری و از کجای ذهنت اینا میان بیرون دی:
خیلی قشنگ بود:))))
اللهم عجل لولیک الفرج
خودمم نمیدونم:) مخصوصا این شعرا که انگار از طرف خدا سرازیر مغز ادم میشه:)
این تو جیمم بود ک
نبود؟
چرا تو جیم کاغذی هم چاپ شد:))
چقده قشنگ شعر میگی غزاله آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین :) با اجازه شعردا به اسم خودت برمیدارم :)
خوب کاری میکنی الهامم:))
خیلی زیبا سرودی غزاله جان
فقط این مصراع به نظرم به جای دخت اگه دختر باشه مشکل وزنی حل میشه ها

که مرا اهل دلان دخت حوا می‌‌دانند؟
که مرا اهل دلان دختر حوا می دانند....
خیلی ممنونم^_^
ولی واسه وزن:
این مصرع وزنش درسته اگر حوا رو با اشدید نخونین.. اگر با تشدید بخواد خونده بشه باید دخت بشه دختر و می دانند بشه دانند اون وقت ردیفش خراب میشه برای همین تنها راهش نخوندن تشدید حواس:)
ممنون از نظرت عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه