همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

بشکن این قاعده ی محرم و نا محرمی ات

بشکن این قاعده ی محرم و نامحرمی ات  

باز  کن  پنجره  را  محرم  زیبایی  من

تا  ببینی به چه اندازه دلم گیر تو است

باز گو کن تو خودت صحنه ی شیدایی من

من تو را دارم و بس با دل بخشا چه کنم؟

اب رو را  تو  ببر  ای  همه  دارایی  من

همه ی شهر  عقاید  شده  تعطیل چرا؟

چون که لبریز شده صبر و شکیبایی من

بوسه گس به لبانم چه خوش اقبال نشست 

که نترسی دگر از مذهب بودایی من

به هزار عشوه و صدناز سخن میگویم

تا ببازی تو به این لحن تماشایی من

تا  بدوزی به دو چشم  نگرانم نگهت

می شوم زنده به اغوش تو لالایی من

طعم لب های تو ارایش و زیبایی من 

همه ی چشم تو محتاج خودارایی من

من  هنرمندم و معمار خراب دل  تو

کلبه ی عشق تو مصداق توانایی من

تو خودت رقص مسیحایی لب های منی

نفسی حبس کنم عشق مسیحایی من؟

دل  خود  را به  سر  زلف تو  پیوند  زدم

به  فدای سر  تو این  دل  اهدایی  من

من دگر از نفسم هیچ نمانده است عزیز

تو خودت حفظ بکن لهجه ی دریایی من

:) چه خوبه :)
مرسی عزیزززم:)))
خیلی خیلی خیلییییی زیبا بود :)
فقط توی بعضی بیت ها گاها از ریتم و  قافیه در میره شعر جوری ک خواننده حس میکنه داره یه متن ادبی میخونه تا یه شعر.
ولی خب مفهوم شعر واقعا زیبا و لذت بخش بود :-) 
موفق باشید :-)
خیلی ممنونم:)
البته قافیه رو مطمئنم درسته چون قالبش غزله:) ریتم رو بگید تا درست کنم:)
۱- به بیان خوش اومدین.۲- توی نوشتن مطلب یه گزینه ای هست به نام زمینه که رنگ پس زمینه رو انتخاب میشه کرد.۳- شعرتآن وزن نداره، فکر کنم تو فضا بودین و حالت بی وزنی خخخ.۴- به نظرتون بس نیست انقدر شعرهای عاشقانه و اینجور حرفها؟
اولا که خیلی ممنون از خوش امدگوییتون:))
دوما عذر میخام بابت غیرحرفه ای بودنم :) کم کم یاد میگیرم شرمنده:)
سوما من وزنش رو دراوردم و درسته گمونم بازم چک میکنم:)
چهارما من سه تا موضوع مشخص کردم که کم کم بقیه شعر هامو میذارم نمیشه همش بهو که:) به زودی شعر طتز و شعر عارفانه روی سایت قرار خواهد گرفت:)
پنجما اسمتون رو بنویسید تا من درجریان باشم با کی دارم صحبت میکنم^_^
منظور از قافیه وزن بود :-)
ولی من وزنشو چک کردم:( درست بود
بازم چشم سعی میکنم اصلاحش کنم:)
واقعا شما دارین به کجا میرین؟ تا چقدر منشور؟ حالا فکر کردین سایه ی ادمین های جیم بالاسرتون نیست آزادین هرچقدر دلتون خواست نشر بدید؟ نخیر ازین خبرا نیست! اینجا هم سایه ی عموفیلترچی بالاسرتونه. نکنین این کارا رو. آخر و عاقبت نداره ها! گفته باشم.
زیبا بود.
:) من همه جا مویرگی اشنا دارم:) نگران من نباشید:)
ممنون از حضورتون:)
به به :*
چون که لبریز شده صبر و شکیبایی من :) دقیییقا حرف منه خخخخخ ! حیف که کاری ازدستمون بر نمیااااد ؛)
اون دریای آخرم ایهام داش ؛) :
مگه شهر عقاید تو هم تعطیل شده فریده؟؟:))
مرسی از حضورت خانومی:)
صبرم لبریز شده غزاله خخخخ
ازخونسرد بودن بعضیا :/
:) صبر پیشه کن خونگرمی در راه است:دی
عالی بود عزیزم.من واقعا از این مدل اشعار عاشقانه لذت میبرم.موفق باشی
مرسی فرشته ی من^_^
نوش جان
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۳ مرتضی تقی زاده خسرویّه
سلام، عیدتان مبارک
سلام:) عید شما هم مبارک:) ان شاء الله ظهور اقامون رو شاهد باشیم:)
"می شوم زنده به اغوش تو لالایی من"
ایول خیلی خوب بود :) پیشرفتتون عالیه:)
از حضورتون ممنونم:) گوارای وجود:) عیدتون هم مبارک:)
من میخواستم بدم مامانم شعردا بخونه مجبورم این یکیا نذارم بخونه :( قشنگ بود :)
خخخخخخ از دست تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه