همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

بی هدف تا ابیات فرد

با اشک های لعنتی تا پای درد رفته ام

دل خسته و بی رنگ و رو تا رنگ زرد رفته ام

ای بی خبر از هر تنش در خانه ی جسمانی ام

ایا خبر داری که من تا پای طرد رفته ام؟

آگاهم از این روزهای بی من احساسی ات

اما بدان بعد از تو من تا بغض مرد رفته ام

من آن غزال بزدل تنها میان جنگلم

تا آخر این جنگل تاریک و سرد رفته ام

ای مرگ بر این قافیه ای مرگ بر وزن و عروض

من بی هدف تا مرز این ابیات فرد رفته ام

من سررشته ای از شعر ندارم ولی فک میکنم بیت 3 از وزن افتاد! ولی بازم زیاد رو حرف من حساب باز نکن:دی
خب اگر نتونستی بخونی حتما از وزن افتاده دیگه:)))) باشه ببینم میشه درستش کرد:) مرسی که اومدی و گفتی عزیز دلم:))
مصرع آخرش کاملا مشخصه بی اعصاب بودید!!
:دی
ببخشید مصرع یکی مونده به آخر!
همون وقتی بود که تو تخته گفتم دنبال قافیه میگردم :دی
چه قشنگ بود:)
ممنونم^_^
با وزن این شعرت مشکل داشتم یه خرده...احتمالا با اون آهنگی که خودت شعرو میخونی،نتونستم بخونم:)
غزال ایهام داشت؟؟؟تخلص اختیار کردی؟؟دی:
تخلصم که دریاس خخخخ ولی اره غزال ایهام داش:) وزنشو شک دارم باید دست نویس دربیارم ولی به نظر خودم دست میاد
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۶:۵۲ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
چ زیبا:)))
مچچچکررررم^_^
خیلی خوووب بود
وقتی شعری مضمونش دلخواهم باشه ایرادات وزنی و قافیه اش برام بی اهمیت میشه تو یه چیزی میشی تو ادبیات غزاله باور کن:)
خدا از زبونت بشنوه خخخخ مگه وزنش خراب بود؟ قافیش درست بود ولی ها:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ghazale ** ****** chi migan??!wtf??!!maro maskhare mikardn vas ramzi?
خخخخخ نه عزیزم چون من خیلی ذوق زده شدم ادای منو در میاوردن:دی
شمارتو خصوصی بذار برام:))
Oli oikeen mukavaa kun ei tarvinnut oikeesti kelloa vastaan taistella. Ja tuntui mukavalta saada ykislöllsitä ohjausta, kiitos Make . Tangossa 35kg ja raakaleuat meni ihan mukavasti, kiekkoja meni varmaan kuutisen tsipaletta.
@@I can't speak your language :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه