همه ی دل خوشی ام زنده بمانم تا تو...

تنها در خانه

این جایی که من را زندانی کردی خیلی تاریک  وخفه است.ان قدر کوچک است که وقتی خسته می شوم نمی توانم خودم را کش و قوس بدهم.میترسم بگویم بزرگ ترش کنی.نمیگویم چون میترسم احساس خلا کنی و یک هم قلبی برایم بیاوری

نه! تنهایی را بیشتر دوست دارم بگذار همینجا تک و تنها با در و دیوار قرمزم حرف بزنم ، راضی ترم!هم قلبی میخواهم چه کار؟ کش و قوس ندهم که نمیمیرم .همین که وقتی فکر میکنم داری فراموشم میکنی و تق به در می کوبم و تو یاد من می افتی بس است.

می دانی؟

گاهی فکر می کنم تو هم حس من را داری . جایت کمی تنگ است. البته حق داری چون قد تو بلندتر است وقتی می ایستی ان قدر بلند است که به چشم هایم میرسد. بعد میتوانی اشک هایی که از نکوبیدنت به در خانه قلبی آماده خودنمایی هستند را ببینی.گاهی نگرانم نکند همراه اشک ها از چشمانم بیوفتی.

ولی نه! ان قدر پاهایت محکم به خانه قلبی چسبیده اند که سیل هم ببارم تو همچنان ثابت قدم ایستاده ای.عجیب است! با انکه داخل قلبم ایستادی چطور انقدر مطمئنم که هیچ وقت روی قلبم پا نمیگداری؟

به در قلبی می کوبیدی؟ من که داشتم از خانه تنگم می گفتم!!!

ایده پرفکت بود ^_^
مرسی^__^
مثل فیلم "تنها در خانه" دزد نمیزنه خونه هاتون بعد شما با شیطنت و زیرکی و ایناتون بزنین ناک اوتشون کنین؟ :دی
هعییی امان از دزدای خونه های خالی؛)
ایده شو خیلی خیلی دوست داشتم:)
تا قبل از اون «میدانی؟»خوب بوذ ولی بعدشو واسه فهمیدنش یه خرده دقت بیشتری کردم و دوباره خوندم. مثلا «در خانه قلبی» من اول تمام این «ی» های بعد از قلب رو فک میکردم نکره ان و خب حسابی گیج شدم.
بعد یه چیز دیگه هم اینکه علائم نگارشی  نداشت خیلی. مخصوصا ویرگول که به خوندن خیلی کمک میکنه.
بعضی جاها هم اگه یه تغییر کوچولو توش بدی احتمالا خوندنش و درکش ساده تر میشه مثلا تبدیل« وقتی می ایستی آمقدر بلند است که...» به «آنقدر بلند است که وقتی می ایستی...» . به نظر منی که اصن هیچی بلد نیستم دومیه بهتره با توجه به جمله قبلیش
ببخشید که من با وجود اینکه چیزی بلد نیستم جسارت کردم و نقد کردم. ورودت رو هم به دنیای نثز منشوری تبریک میگم دی:
خیلی هم ممنون از نظرت عزیزم خوب کاری کردی .. نقد باعث پیشرفتم میشه:) چشم درستش میکنم
:))) 
:))))) رنگی جونم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حمله ی تند سپاه کلمات و من تنها و غریب.
این چه ظلمی است در این فاجعه من یک تنه شاعر شده ام
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوندها
طراح قالب آقای آستانه